Ga naar
Hier kunt u antwoorden vinden op veelgestelde vragen over de FactoMedia-base. Wij proberen om uw vragen binnen een werkweek te beantwoorden. Maak hiervoor gebruik van onderstaand keuzemenu, zodat uw vraag direct bij de juiste persoon of afdeling terechtkomt.
Wat is de FactoMedia-base?
Hoe kan ik me abonneren?
Hoe geef ik een adreswijziging door?
Wat moet ik doen als ik mijn inlogcode vergeten/kwijt ben?
Wat moet ik doen bij een foutmelding of inlogproblemen?
Kan ik met meerdere personen gebruik maken van de FactoMedia-base?
Waar kan ik terecht met vragen over de factuur?
Kan ik met mijn inlogcode ook op een andere PC inloggen?
Hoe kan ik zelf een bijdrage leveren aan de FactoMedia-base?
Wat is de FactoMedia-base?
Kijk hiervoor bij “Wat is de FactoMedia-base” op onze homepage. Komt u er niet uit, gebruik dan het contactformulier om uw vraag te stellen. Heeft u een inhoudelijke vraag, neem dan contact op met onze redactie.
Hoe kan ik me abonneren?
U kunt zich abonneren door het bestelformulier op deze site in te vullen. Klik hier voor meer informatie over de diverse abonnementsvormen en prijzen.
Hoe geef ik een adreswijziging door?
Bent u abonnee en wilt u uw gegevens wijzigen? Gebruik dan het contactformulier of neem contact op met onze klantenservice.

Vermeld duidelijk uw oude én nieuwe adresgegevens, zodat wij uw wijziging snel kunnen verwerken.
Wat moet ik doen als ik mijn inlogcode vergeten/kwijt ben?
Neem hiervoor contact op met onze klantenservice of bel 088 - 584 0888

Tip: Gebruik na het inloggen de optie: onthoud mijn inlogcode. Zo bent u bij een volgend bezoek van toegang verzekerd.
Wat moet ik doen bij een foutmelding of inlogproblemen?
Kunt u niet inloggen of krijgt u een foutmelding tijdens het inloggen?
  • controleer of u uw gebruikersnaam en wachtwoord correct heeft ingetypt. Gebruik geen spaties en hoofdletters!
  • controleer of uw cookiefilter niet te scherp staat ingesteld.
Mocht u er toch niet uitkomen, neem dan contact op met onze gratis technische helpdesk. Onze medewerkers helpen u graag verder.

Tel: 088 - 584 0888
Op werkdagen van 8.30 – 17.00
Kan ik met meerdere personen gebruik maken van de FactoMedia-base?
Uw abonnement is persoonsgebonden en dus is de inlogcode ook alleen voor u bedoeld. Mochten er meerdere personen binnen een organisatie of afdeling gebruik willen maken van de FactoMedia-base, dan is dat mogelijk. De database wordt dan d.m.v een link toegankelijk gemaakt op het intranet van de organisatie. Binnen twee weken na aanvraag kan de intranettoepassing gereed zijn.

Een intranetlicentie is al gunstiger voor bedrijven die 6 of meer gebruikers hebben. Voor onderwijsinstellingen geldt een speciaal tarief. Neem voor meer informatie contact op met Monique van der Woude.
Waar kan ik terecht met vragen over de factuur?
De factuur van de FactoMedia-base is opgedeeld in een licentiedeel en een gebruikersdeel. Samen is dit de abonnementsprijs. Deze prijs is exclusief BTW. U ontvangt de factuur jaarlijks bij aanvang van het nieuwe abonnementsjaar.

Mochten er onduidelijkheden zijn, gebruik dan het contactformulier om uw vraag te stellen. Vermeld hierbij het factuurnummer (onder uw adresgegevens) en uw klantnummer (onder adresgegevens Vakmedianet) voor een snelle afhandeling.
Kan ik met mijn inlogcode ook op een andere PC inloggen?
Ja, dat kan. De inlogcode is niet aan een specifieke PC gebonden. U heeft met uw persoonlijke inlogcode dus thuis en op het werk toegang tot de Facto-Media-base.
Hoe kan ik zelf een bijdrage leveren aan de FactoMedia-base?
Mocht u zelf een interessante aanvulling hebben op de informatie in de FactoMedia-base, neem dan contact met ons op.
3.139.236.93